Västra Sidan Forum :: Forum :: Västra Sidans Forum :: Sirius Fotboll
 
<< Föregående tråd | Nästa tråd >>
Kvaltråd
Gå till sidan   <<      
Moderatorer: Brukarn
Författare Post
RRR
Sun Nov 02 2008, 19:18

Registrerad medlem #41
Registrerad: Sun Oct 22 2006, 15:22
inlägg: 6994
Skönt med närmare bortamatcher

Jag har ett hjärta som slår... tålmodigt år efter år
Tillbaka till toppen
Brukarn
Sun Nov 16 2008, 17:59
Brukarn


Registrerad medlem #3
Registrerad: Tue Oct 17 2006, 12:31
inlägg: 6834
Så det blev BP till allsvenskan, inte helt oväntat. Om det är bra eller dåligt kan jag inte bestämma mig för.

...och om jag någon klar vinternatt visar er Sirius i min tub skall den blända edra ögon och er själ.
Tillbaka till toppen
Håwe
Sun Nov 16 2008, 18:16

Registrerad medlem #340
Registrerad: Sun Oct 19 2008, 19:44
inlägg: 1601
Bra för fotbollen som sådan men dåligt för Sirius mistänker jag. Den grisfotboll Ljungskile presterade ska aldrig belönas, de borde haft ännu flera röda kort.
Samtidigt ska Sírius nu behöva möta detta benknäckargäng nästa år. Och BP kanske rycker spelare som vi både vill behålla och kunnat få. Vet inte om vi kan ta nåt från deras trupp som väl behöver spetsas till. Det blr även en bortamatch mindre att se.


Fotboll, love and understanding!!!
Tillbaka till toppen
Joint
Sun Nov 16 2008, 18:25

Registrerad medlem #46
Registrerad: Mon Oct 23 2006, 14:44
inlägg: 13662
Bra för Sirius, misstänker jag. Nu slipper vi att konkurrera med ett lag om superettaspelare ännu en säsong. Iofs gick ju Vasa upp också. Egentligen är det två lag som inte snor så mycket spelare från "oss" eller konkurrerar ut oss. Två ganska oattraktiva klubbar. Har t.ex svårt att tänka mig att Ante eller Gurra skulle dra till BePe.

Sen är det ju tråkigt att man går miste om en nära bortamatch, men för fotbollens bästa är det bra att gladfotboll belönas. BP var värda Allsvenskan. Vi får se framemot Vasa på Skytteholm och Väsby på Vidriglundavallen. Två bull-klubbar de också.

Nu hoppas jag att superettadomarna sätter nolltolerans för detta fotbollsmörderi som LSK håller på med. Satan vad de fullföljer tacklingar, går in med dobbarna före, efterslänger, filmar, osv. Stora frågan: kommer gråhårige Wålemark fortsätta? Annars funkar ju spelare av den typen som målskyttar i Superettan. Konstigt nog.

Så länge stjärnan lyser!
Tillbaka till toppen
Pinnen
Mon Nov 17 2008, 09:10
Registrerad medlem #58
Registrerad: Wed Oct 25 2006, 16:41
inlägg: 245
Jag har inte så svårt att tänka mig att Ante eller Gurra drar till Bepe för att få lira i Allsvenskan.
Sen hoppas jag att de bra mycket hellre lirar i Sirius vackra färger.
Tillbaka till toppen
Tobbe
Mon Nov 17 2008, 09:28

Registrerad medlem #2
Registrerad: Thu Oct 12 2006, 22:17
inlägg: 1139
Jag är beredd att hålla med Pinnen. Gurra behöver nästan inte flytta från Uppsala för att spela i BP och för Ante skulle det säkert sitta fint, det är väl förmodligen den enda sthlm-klubben som han kan spela i förutom AIK.
Tillbaka till toppen
St.ShitSausage
Mon Nov 17 2008, 09:58

Registrerad medlem #73
Registrerad: Sat Oct 28 2006, 21:12
inlägg: 1393
BP har ju haft ett rätt stabilt försvar på slutet. Frågan är hur intresserade de är av Gurra. De vill säkert förstärka men frågan är om de plockar en spelare som blev utflyttad på kanten från ett av Superettans största såll till försvar. Bänken på Grimsta låter ju lagom lockande. Nu menar jag inte att dissa Gurra på något sätt. Han regerar allt som oftast på Studan. Jag är dock inte så övertygad om att BP skulle se honom som en förstärkning av deras befintliga startelva.
Tillbaka till toppen
Gå till sidan   <<       

Hoppa:     Tillbaka till toppen

Distribuera denna tråd: rss 0.92 Distribuera denna tråd: rss 2.0 Distribuera denna tråd: RDF
Powered by e107 Forum System