string(8) "oldforum"
Västra Sidan Forum :: Forum :: Västra Sidans Forum :: Ovidkommande |
|
<< Föregående tråd | Nästa tråd >> |
IK Sirius "BK" - Bowlingklubb |
Moderatorer: Brukarn
|
Författare | Post | ||
Joint |
|
||
Registrerad medlem #46
Registrerad: Mon Oct 23 2006, 14:44inlägg: 13662 |
Tabell! Fan, vi ligger bakom Dynghåla IS. Men dessa oldboys förtjänar ju tack, läs mer om de här. Personligen trodde jag att bowlingen var ett avslutat kapitel, men det är ju lite småcoolt att vi har det i föreningen... När ska vi stå för bowlingsveriges första (?) klack då?
Så länge stjärnan lyser!
|
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Fluff |
|
||
Registrerad medlem #7
Registrerad: Thu Oct 19 2006, 10:34inlägg: 254 |
Undertecknad har blivit inbjuden att lira med IKS Bowlingboys men jag avböjde artigt eftersom jag har mitt "eget" korpgäng. Många av de som sköter parkeringen under bandymatcherna lirar tydligen i bowlinglaget. Stöd ska de ha! | ||
Tillbaka till toppen |
|
||
Joint |
|
||
Registrerad medlem #46
Registrerad: Mon Oct 23 2006, 14:44inlägg: 13662 |
Sirius bowling Enligt rapporter är det säsongspremiär för Sirius bowlingherrar i veckan. Jag träffade Leif söndags och fick rapporter om att det var på gång. Leif såg stark ut och såg fram mot kommande säsong. Årets försäsongsträning har som vanligt genomförts och taktiken har varit att vila sig i form. De ”gamla” vältränade kropparna har tillbringat åtskilliga timmar med att byggas upp med diverse drycker och näringsriktig mat såsom chips, popcorn och en och annan pizza. Vi önskar grabbarna lycka till. Så länge stjärnan lyser!
|
||
Tillbaka till toppen |
|
||