string(8) "oldforum"
| Västra Sidan Forum :: Forum :: Västra Sidans Forum :: Västra Sidan-relaterat |
|
<< Föregående tråd | Nästa tråd >> |
| Den obligatoriska God Jul-tråden | ||
| Gå till sidan << | |
|
Moderatorer: Brukarn
|
| Författare | Post | ||
| johann |
|
||
![]() Registrerad medlem #317
Registrerad: Sat May 31 2008, 11:47inlägg: 2947 |
Klassisk tråd, god jul bönner!
"Det är vinter, det är kallt, det är Uppsala, det är kul med bandy" Magnus Berglund, 2009. |
||
| Tillbaka till toppen |
|
||
| Nyllet |
|
||
![]() Registrerad medlem #469
Registrerad: Mon Sep 19 2011, 17:31inlägg: 3823 |
Jag önskar er alla en härlig fortsättning på Julen och mitt älskade Sirius!
I may be drunk, Miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly. Winston Churchill |
||
| Tillbaka till toppen |
|
||
| Affe Bengtsson |
|
||
![]() Registrerad medlem #237
Registrerad: Fri Aug 03 2007, 07:26inlägg: 508 |
God Jul på er alla Sirius älskare!
Glad supporter, och du,,,, bandy ska precis som fotboll spelas utomhus. |
||
| Tillbaka till toppen |
|
||
| Jocke |
|
||
![]() Registrerad medlem #432
Registrerad: Thu Dec 31 2009, 16:22inlägg: 3013 |
God Jul alla!
Få se nu.. är det AIK eller Djurgården som kallas för Bajen! |
||
| Tillbaka till toppen |
|
||
| Joint |
|
||
![]() ![]() Registrerad medlem #46
Registrerad: Mon Oct 23 2006, 14:44inlägg: 13662 |
God Jul & Gott Nytt! Leve Sirius!
Så länge stjärnan lyser!
|
||
| Tillbaka till toppen |
|
||
| hannibal |
|
||
![]() Registrerad medlem #496
Registrerad: Sun Jun 17 2012, 11:44inlägg: 571 |
God jul!!!!!!! | ||
| Tillbaka till toppen |
|
||
| Old Man Bremp |
|
||
![]() Registrerad medlem #926
Registrerad: Thu Mar 10 2016, 07:39inlägg: 279 |
Gott nytt år! | ||
| Tillbaka till toppen |
|
||
| Jocke |
|
||
![]() Registrerad medlem #432
Registrerad: Thu Dec 31 2009, 16:22inlägg: 3013 |
Jocke skrev ... God Jul alla! och ett Gott Nytt År. Få se nu.. är det AIK eller Djurgården som kallas för Bajen! |
||
| Tillbaka till toppen |
|
||
| MangeD |
|
||
![]() Registrerad medlem #980
Registrerad: Tue Jan 17 2017, 19:02inlägg: 428 |
Gott nytt år! | ||
| Tillbaka till toppen |
|
||
| hannibal |
|
||
![]() Registrerad medlem #496
Registrerad: Sun Jun 17 2012, 11:44inlägg: 571 |
God jul alla västringar! | ||
| Tillbaka till toppen |
|
||
| Joint |
|
||
![]() ![]() Registrerad medlem #46
Registrerad: Mon Oct 23 2006, 14:44inlägg: 13662 |
God Jul!
Så länge stjärnan lyser!
|
||
| Tillbaka till toppen |
|
||
| Jocke |
|
||
![]() Registrerad medlem #432
Registrerad: Thu Dec 31 2009, 16:22inlägg: 3013 |
God jul på er alla!
Få se nu.. är det AIK eller Djurgården som kallas för Bajen! |
||
| Tillbaka till toppen |
|
||
| Affe Bengtsson |
|
||
![]() Registrerad medlem #237
Registrerad: Fri Aug 03 2007, 07:26inlägg: 508 |
God jul tillönskas er alla från Seglinge!
Glad supporter, och du,,,, bandy ska precis som fotboll spelas utomhus. |
||
| Tillbaka till toppen |
|
||
| PG |
|
||
![]() Registrerad medlem #1698
Registrerad: Tue Aug 28 2018, 14:57inlägg: 29 |
God jul | ||
| Tillbaka till toppen |
|
||
| MangeD |
|
||
![]() Registrerad medlem #980
Registrerad: Tue Jan 17 2017, 19:02inlägg: 428 |
God Jul! | ||
| Tillbaka till toppen |
|
||
| Stellan |
|
||
![]() Registrerad medlem #913
Registrerad: Thu Nov 12 2015, 07:10inlägg: 559 |
Gul jod! Vi ses på annandagen! | ||
| Tillbaka till toppen |
|
||
| CarlApan |
|
||
![]() Registrerad medlem #49
Registrerad: Tue Oct 24 2006, 12:56inlägg: 4950 |
God dan före dan före annandan!
Alcohol is only a temporary solution if you stop drinkin' |
||
| Tillbaka till toppen |
|
||
| Jocke |
|
||
![]() Registrerad medlem #432
Registrerad: Thu Dec 31 2009, 16:22inlägg: 3013 |
Å Gott nytt år bönder
Få se nu.. är det AIK eller Djurgården som kallas för Bajen! |
||
| Tillbaka till toppen |
|
||
| Nyllet |
|
||
![]() Registrerad medlem #469
Registrerad: Mon Sep 19 2011, 17:31inlägg: 3823 |
Och så hoppas vi på ett riktigt gott nytt Siriusår! Gott Nytt År Västringar! I may be drunk, Miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly. Winston Churchill |
||
| Tillbaka till toppen |
|
||
| Joint |
|
||
![]() ![]() Registrerad medlem #46
Registrerad: Mon Oct 23 2006, 14:44inlägg: 13662 |
Gott Nytt År!
Så länge stjärnan lyser!
|
||
| Tillbaka till toppen |
|
||
| Gå till sidan << | |