Västra Sidan Forum :: Forum :: Västra Sidans Forum :: Västra Sidan-relaterat |
|
<< Föregående tråd | Nästa tråd >> |
Eviga frågor |
Moderatorer: Brukarn
|
Författare | Post | ||
Sutra |
|
||
![]() ![]() Registrerad medlem #20
Registrerad: Thu Oct 19 2006, 13:37inlägg: 1638 |
Här kommer ett lördagspyssel. Det handlar om framtida framgångar och två frågor skall besvaras. 1. Vilken blåsvart framgång skulle du värdera högst? a) SM-guld i bandy b) Avancemang till allsvenskan i herrfotbollen c) SM-guld i damfotboll d) SM-guld i süperserien i landbandy 2. Vilken hypotetisk blåsvart framgång skulle i så fall hypotetiskt ligga inom närmast räckhåll? a) SM-guld i bandy b) Avancemang till allsvenskan i herrfotbollen c) SM-guld i damfotboll d) SM-guld i süperserien i landbandy Bäst motiverade svarsrad belönas med något från supportershopen, nästa gång jag är på Studan. För den jinxrädde betonar vi att resonemangen är hypotetiska, samt att tidsperspektivet kan vara tusentals år. [ Redigerat Sat Dec 10 2011, 11:17 ] |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
CarlApan |
|
||
![]() ![]() Registrerad medlem #49
Registrerad: Tue Oct 24 2006, 12:56inlägg: 4951 |
Jag har inga ambitioner att tävla eller motivera men det är ju ett solklart a) på båda frågorna. Efter ett SM-guld i den vackra sporten kommer jag begå självmord eftersom livet bara kan bli sämre efter det. 2027 är ju inte så långt bort när man tänker efter, nästan lite kortsiktigt och man behöver ju inte gå upp i allsvenskan för att få spela i Europa. [ Redigerat Sat Dec 10 2011, 11:56 ] Alcohol is only a temporary solution if you stop drinkin' |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
kniv-jonas |
|
||
![]() ![]() Registrerad medlem #13
Registrerad: Thu Oct 19 2006, 12:10inlägg: 3133 |
Absolut a på båda!Sm-guld i bandy är det största som finns. | ||
Tillbaka till toppen |
|
||
RRR |
|
||
![]() ![]() Registrerad medlem #41
Registrerad: Sun Oct 22 2006, 15:22inlägg: 6994 |
1. Vilken blåsvart framgång skulle du värdera högst? a) SM-guld i bandy Det andra lär aldrig inträffa eller möjligen inträffa bortom 2027 eller är så ointressant att jag inte bryr mig 2. Vilken hypotetisk blåsvart framgång skulle i så fall hypotetiskt ligga inom närmast räckhåll? a) SM-guld i bandy 2027 Jag har ett hjärta som slår... tålmodigt år efter år |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
johann |
|
||
![]() Registrerad medlem #317
Registrerad: Sat May 31 2008, 11:47inlägg: 2948 |
vore så jävla coolt med sm guld i innebandy, galet firande av stovreta på vaksala torg senast. tänk om VI fick uppleva något liknande, wow!
"Det är vinter, det är kallt, det är Uppsala, det är kul med bandy" Magnus Berglund, 2009. |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
garligur |
|
||
![]() ![]() Registrerad medlem #19
Registrerad: Thu Oct 19 2006, 13:34inlägg: 3453 |
Ett smguld i plastbandy skulle jag fira med en lättöl Ett damguld skulle jag fira med att rapa efter samma lättöl Fotbollsallsvenskan vore lite småskoj kan erkännas Ett riktigt bandyguld skulle vara så vackert, så jag vågar inte ens tänka på det! När brände du en bandyhall senast? |
||
Tillbaka till toppen |
|
||
Hawkeye |
|
||
![]() ![]() ![]() Registrerad medlem #330
Registrerad: Sun Aug 31 2008, 19:48inlägg: 697 |
AA
"I hate any advert that portrays football to be about anything other than pain and disappointment" |
||
Tillbaka till toppen |
|
||