Västra Sidan Forum :: Forum :: Västra Sidans Forum :: Sirius Fotboll
 
<< Föregående tråd | Nästa tråd >>
GIF Sundsvall - Sirius lördag 9/2 kl ?
Gå till sidan   <<      
Moderatorer: Brukarn
Författare Post
Nyllet
Fri Feb 08 2013, 16:29
Registrerad medlem #469
Registrerad: Mon Sep 19 2011, 17:31
inlägg: 3823
Ja det kan ibland vara bra att torska ordentligt. Andra halvlek var, som sagt, riktigt kass.

I may be drunk, Miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly.

Winston Churchill
Tillbaka till toppen
Lemon
Fri Feb 08 2013, 16:57

Registrerad medlem #312
Registrerad: Wed Apr 16 2008, 13:42
inlägg: 813
Det var lite svårt att se vad som hänt. I första var vi klart med. Arneng var spelfördelare och det tycktes funger. Ante slet på bra. I andra blev det inte bra, men det känns inte hopplöst. Giffarna var mycket bättre än Degerfors.

Vad dåligt allt är!
Tillbaka till toppen
Hornby
Sat Feb 09 2013, 14:17
Registrerad medlem #10
Registrerad: Thu Oct 19 2006, 11:28
inlägg: 3239
Kim B efter matchen:

"Det är en jämn match, och vi är bra i första halvlek. Som helhet är det okej, vi gör 50 bra minuter. Vi höll uppe spelet och hade bra lägen. Sedan går vi bort oss och de får göra tre enkla mål"


Some people think football is a matter of life and death. I assure you, it's much more serious than that.

Tillbaka till toppen
nr 4
Sun Feb 10 2013, 16:14
Registrerad medlem #129
Registrerad: Tue Feb 13 2007, 23:27
inlägg: 207
Med startelvorna på plan så var man inte sämre än Giffarna. Däremot tappade man allt efter bytena. Nu tror jag inte att det beror så mycket på spelarna som byttes in, utan mer att de som inte byttes ut inte var i form för 90 min. Jag hoppas i a f att det var trötthet som låg bakom Björks ingripande vid kvitteringen och Skoglunds och Karlssons ouppmärksamhet vid de andra målen.
Jaja, man möter heltidare, det borde märkas. Dessutom är det bättre att lära sig läxorna nu än när serien startat.
Plus till Moses, Arneng, Ante , Nyström och Lövgren.
Tillbaka till toppen
Gå till sidan   <<       

Hoppa:     Tillbaka till toppen

Distribuera denna tråd: rss 0.92 Distribuera denna tråd: rss 2.0 Distribuera denna tråd: RDF
Powered by e107 Forum System